Yrvädret Ingrid Lundqvist

                                                             Ingrid och Jag, Maj 2009

Hah, här har du! En grov länkning, alla mina läsare (1(jag själv...)) till dig!

Fast, jag vet iofs inte hur länkingar fungerar? Får väl bara stoppa in din bloggadress på slutet =).

Till mina ev läsare:
Ingrid är ball! Läs hennes blogg! Ungdomspolitiker, såna behöver vi fler av. Speciellt såna som har egna åsikter och vågar stå för dem. Vi två lärde känna varandra som nyblivna tonåringar i scouterna. Hade aldrig lagt märke till henne innan (gick vi ens i samma grupp? Minns inte...) men på en vandring till sopberget, det i Haga, så gick vi brevid varandra och kunde inte sluta babbla. Tillsammans gjorde vi mycket, men det som kom att få störst påverkan på hennes liv var när vi blev medlemmar i CUF. När jag tröttnade och gav upp efter några år så fortsatte Ingrid och nu är hon en av Sveriges mest lovande unga politiker. De ni! Som 21-åring påbörjar hon idag sin kandidatur till riksdagen för Centerpartiet.

Heja Ingrid! (visst hade Matilda någon fangroup för dig 5 år sen? Kanske dags att återuppliva?!)

Update: Glömde visst adressen... Oups. http://lundqvist-ingrid.blogspot.com/


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad härlig du är! Tack för för all support! Gud, att du kommer ihåg allt sådant, helt galet! Kram på dig!

2009-09-22 @ 22:39:50
URL: http://www.lundqvist-ingrid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0