Ny tfn?

Är meningen att jag ska plugga. Som alltid blir det att spela spel på Ipoden istället. Det är för kul helt enkelt... Shit vad mycket spel det finns till den. Och billiga är de också! 1 dollar styck. Fundear på om jag borde skaffa en ny mobil. Nu när jag flyttar till Frankrike i nästa vecka så kommer jag ju behöva 3 linjer, en svensk, en emirati och en fransk. Krångligt? Ja! Än värre blir det om man ska försöka hålla koll på alla små simkort, så jag kör helt enkelt på ett nummer = en mobil. Just nu har jag HTC Touch 3G och en SonyEricsson liten billig telefon (t något?). Gillar den lilla SE men den dåliga programvaran och skärmstorleken gör den lite trist (och varför finns det en kamera på 1,3mp när minnet är 8 mb?? Räcker till väl en 3 foton... Normalt!!).
Så, vad borde jag skaffa? Vill ha en liten snygg sak som man kan ringa och smsa med. Inte så mycket mer. Eller? Kanske borde skaffa nya HTC mobilen iaf, Android verkar coolt. Fast å andra sidan så är det väl lite som Ipoden... Stora fördelen med den är ju just att den inte är en mobil, så man kan köra sönder batteriet varje dag utan att oroa sig om missade samtal. I dunno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0