I'm back

Oh yeah, I'm back. Igen! Haha, jag lovar, alla är vi likadana. Gör ett gott försök med en blogg, totalt utan självinsikt tror vi att 1000 läsare/dag bara ska ploppa in. I början blir det väl lite dryga en besökare per dag. En själv. Sedan går det uppåt. Wow, 10-20 på en dag! Någon har länkat. Weeho. Eller kanske inte så jättespännande? Känns som om vi allihopa har viktigare saker att göra än att lägga ner tid på att skriva något som 10 pers kommer att läsa.
Detta går i en cirkel, det är alltför enkelt att glömma bort att läsarna inte kommer att drösa in med ens nya superidéer och höga ambitioner på att alltid uppdatera.

I'm back. Hur kan jag skriva det innan, vara helt medveten om att mina mål är orealistiska men ändå lova att börja om återigen? Human nature. Men, en stor inspiration var faktiskt studiehandledningen till Freds och Konfliktkunskap som jag läser på distans. Min lärare (kallar man universitetslärare för lärare? eller bara proffessor duger nu? (som jag fö inte ens kan stava till, håller mig nog till lärare och skola jag)). Hursomhelst, min lärare skrev där att skrivandet är en lärningsprocess. Man lär sig när man skriver. Det ni! Nu jävlar ska jag lära mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0