Utgång

Nope, hann inte med något av det där. Pojkvännen är nu klar från sitt universitet och UTTRÅKAD. Ojdå. Han har klagat i några dagar nu, så det är väl bäst att jag går med på något som inkluderar att lämna hotellet...
Var ett tag sen sist. Men lite får jag ändå skylla på min magsjuka och 39graders feber. Som iofs bara varade i två timmar. Men, ändå? Det var lixom traumatiskt eller ngt. Och i Cairo hade vi en 1800 dollars suite på Four Seasons. Vi hade utsikt över hela Nilen från en balkong så stor att den hade solstolar. Vem vill lämna det för ett skitigt, varmt och högljutt Cairo?

Nej, ut med dig nu!

Tror vi ska shoppa. Har en plan. Något som jag vill ha. Ni kanske får se senare. Eller, klart ni får se om min plan genomförs. VILL HA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0