Minipluttdator

And I'm BACK!
Planen gick i lås. Jag sitter nu i min suite med en ny liten, pytteliten, laptop. Yay!! Den väger 594 gram och får plats i en liten axelväska, handväska eller bakfickan.


Ja, jag är förälskad. Den är sååååååååååååååå söt.
Fick leta en evighet på internet för att hitta dess bilder, säljs tydligen inte i Sverige. Haha, ni är inte tillräckligt riiika. Eller alltså, den finns i en billigare verision med sämre specs. Och bara två färger. Ville ha den guldiga först, men den hade svart tangentbort och jag vill inte ha det. Den säljkåta säljaren kastade sig på mig och försökte bli av med den, men sen när han insåg att det var omöjligt så hittade han den vita som tidigare inte existerade...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta ljug. Du har ingen.

2009-07-20 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0