Dior vs BVLGARI

Att göra:                                                  

Tvätta                                   3 månader sen sist

Städa                                   2 veckor sen sist, inte illa

Plugga                                  har ju läxa... =/

Ladda kamerabatteriet    Vi ska banne mig ta tusentals med biler

Spa - Vaxa, mani&pedi    Vill man vara fin får man lida pin

Läsa manualen till HTC   Dags att lära känna mobilen jag haft i 2 månader

Bank                                     Pinsamt, men har typ 10k sek i plånboken som bara ligger och skräpar. In på kontot med er!

Att Köpa:

Jesussandaler                 Softa sightseeingskor är ett MÅSTE

Shorts                                Sommarbrallor =)

Väska                                Vill ha en halvstor brun axelväska i läder, återigen SIGHTSEEING! Pyramiderna, here we COME!

Linsvätska                        Tråkigt måste

Foundation                       Den tog slut! Ska jag köpa en ny L'oreal eller ta nygamla favvon DIor?

Solglasögon                     Har ju bara vanliga Åhlens, måste ha märke. How 'bout BVLGARI?

Solkräm                            Syrran och jag tog fan slut på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0