Dagen som gick upp i rök

Oups, vad har jag gjort idag? Dagen bara försvann! Blev väckt vid halv nie på morgonen, såå trött men upp kom jag. Skulle till ambassaden för att fixa en examnstid för min arabiska kurs. Men nope, de har sommarstängt på torsdagar. Lyckat. Sen var vi mest ute på ärenden, kom hem vid 1(?). Åt snabbmat och kraschade på sängen igen... TRÖTT! När jag vaknade gick jag ut med pojkvän igen, till hans mobilaffär. Han vill ha en Blackberry... Jag vet inte, gillar de inte? För stora lixom. Tycker min HTC 3G Touch är mer än tillräckligt stor.
Nu har jag mest pluggat lite arabiska, har missat 1,5 vecka pga NY och Jakarta. Omöjligt att vara uppkopplad från planet!
Ikväll går vi till Zenith, bokade bord för några timmar sen. Vodkan och Whiskeyn (eew) är beställt och står säkert redan på bordet och väntar på oss. Så in i duschen med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0