Behålla minidator eller ej? NEED ADVICE!

Oj, jävlar vad trött man blev av att inte sova! Efter det sista inlägget glodde jag lite på TV innan jag somnade. (Hallå, amerikansk TV, vem kan stå emot?? =)). Sov 21-06, hyfsat bra. 9 timmar efter att ha varit vaken i 24 funkar. Efter det drog jag till NY, var där hela dagen och kom tillbaka till hotellet i tid för att göra mig iordning för flyget hem. Yes, no sleep. Var vaken 06-14, dagen efter. Ouch! 32 h. Jag var DÖD! Seriöst. Kunde knappt prata, allting bara flimrade.
Vaknade igen igår, seg hela dagen och matförgiftning på kvällen, Jippe. Ikväll kommer lillasysteryster hit. Igen.
Och, justja. Nya Sonyn är asgullig och får plats i handväskan. Ehmn, synd bara att det tar 10 min från att man trycker på startknappen (eller slidar den som den är på Sonyn) till det går att använda den, att den är like pigg resten av tiden (dvs tar ca 5 min för varje hemsiada att ladda) och batteriet tof slut på någon timme trots Power Saver mode.
Sälja eller behålla? Vad är bäst, en dator som man orkar ta med men som typ inte funkar, eller en dator som är tung men snabb? Advice needed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0