Att bo på ett 5stjärnigt hotell

Jag gillar att bo på hotell. De e soft. Tyckte jag inte innan, när jag kom hit tvingades jag bo på ett hotell i ett halvår. Fy faaan va litet rummet kändes efter en vecka eller så, vad irriterande att någon kom VARJE dag och plockade runt mina grejjer och ojj vad jag ville ha ett kök.
Nu har jag bott i en lägenhet i över ett år. Ja, det är jobbigare att städa själv, speciellt när lägenheten är på typ 150 kvm och köket har jag nog inte använt på ett år.... Haha. The grass is always greener on the other side.
Så nu ska jag plocka lite i mitt rum, så att städerskorna här inte hatar mig som de gjorde förut, plugga lite arabiska och läsa vidare på boken jag skrev om tidigare. Förhoppningsvis hinner jag innan min pojkvän är tillbaka från sitt universitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0