- 3 kg på 3 dgr?!

Jag förstår inte riktigt vad som har hänt... Hur har jag lyckats gå ner 3 kg på 3 dgr? Nej, jag har INTE slutat äta/dricka! Helt absurt... De senaste månaderna har jag gåt upp lite, typ 3-4 kg. Och nu är jag plötsligt tillbaka på min normala vikt.
Hmmm. SItter och äter choklad nu, Maltesters. Hehe. Kom på att jag hade dem när jag skulle skriva detta inlägget... Lixom, lovar. Ingen bantning här inte!
Jeje, får väl bara tacka och vara glad. Hah, hoppas på att det forsätter neråt... Vill gå ner 4 kg till. Mera vill än måste.  Ligger på BMI 20,75 nu och skulle då hamna på 19,2. Men eftersom jag ändå trivs ganska bra med mig själv nu så orkar jag inte engagera mig i det hela. Kanske efter semestern? Måste ändå börja träna så jag kan hålla mig ung och frisk många år framöver =). Om kilona råkar försvinna då med vore ju toppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0