Dagens




Skor Steve Madden, Jeans Guess, Bälte Moschino, Tunika Stradivarius, Linne American Apparel (allt för att dölja en ev urringning!), Armband Lindex+Turkiet, Örhängen Blodsten köpta i Fish River Canyon i nordöstra Sydafrika (YES! Missade bara väster, hur fan ska jag smocka in det nu?!).

Mitt rum e ganska stökigt. Tvungen att klippa ut mig ur kaoset... As always. Whatever.
Vi har bowlat och käkat pizza. Riktigt amerikanskt, vi gjorde det tom på ett mall =). Nu e jag hemma, borde plugga... Men vill läsa! Alla ni som läser, köp en bok av James A. Michener!!

Edit: Dagens kläder är inköpta i följande länder: Kanada, USA, Egypten, Sverige, UAE, Thailand, Sydafrika, UK och Turkiet. JAG RESER FÖR MYCKET. 9 länder i 4 världsdelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0