Utkast: Semestern ar slut. Suck. ...

Semestern ar slut. Suck. Klockan ar halv sex och jag sitter och ska mala naglarna. French. Pallrade mig aldrig ivag till salongen slo som man ar. Men jobbet mitt kraver snygg naglar, annars blir man hemskickad. Hor ni de? Hemskickad for nedbitna eller omalade naglar!
Idag aker jag till New York. Sist jag var dar var i april. Jag tog tunnelbanan till Penn Station, gick langs med 5th Av till Times Square, som var trist, och NY Public Library dar Carrie skulle gifta sig, och sen via Grand Central Station till FNs huvudkvarter. LOVED IT. Dar vill jag jobba! Handlade bocker for typ 300 dollar i deras bookshop, oups.

New York Public Library
Skor Bianco, Jeans Guess, Linne Forever 21, Jacka Stradivarius, Vaska Jimmy Choo.



Framfor FNs generalforsamling


Utanfor FNs huvudkvarter

Vad ska jag gora denna gang? Ge mig tips pa stallen i NY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0