The Celeb is back!

Yah, I'm back! Haha, trodde du inte att Celeb syftade på mig? Men så går det om man går ut i kjol hahahaha... Hade fan glömt att det var så här illa. Folk GLODDE och jag såg att de ville peka, skratta högt och försöka glo in under kjolen på mig.
Enda gången jag känner mig mer utglodd e fan i uniformen när man går igenom Manilas (Filippinernas huvdstad)  flygplats eller, yes tro det eller ej, Frankfrurts. Där har vi UPPREPADE gånger har blivit filmade och blixtarna FLASHAR! Ni som trodde européer var sofistikerade, eller hur? =)
Vi är faktiskt ganska coola, och många, när vi flyger våra plan. Här kommer en bild från Toronto, ganska ovanlig sådan. Vi lyckades samla ALLA som var operating crew (dvs jobbade på den flygningen) på ett och samma foto!



Hela besättningen i Toronto, Canada oct 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0