Hotellproblem

Kära pojkvännen min har gett mig i uppdrag att boka hotell 13-20 juli i Sharm. Vete sjutton... Han gillar pyramisa, men villorna där som har privat pool har gått upp väldigt mycket i pris så vi kollar på alternativ. Helst vill jag bo på Royal Savoy. Det är en privat vinge på Savoy där bara vuxna får bo... Ganska privat, bara ca 40 rum med egen pool och strand (men med tillgång till det avnliga hotellet), så det blir ju lite liknande en villa. Vi är 4 st som åker så vi vill ha ett vanligt rum och en suite där vi kan hänga och festa osv... Kul att sitta fyra pers på en säng i en vecka!
MEN Royal Savoy e SVINDYRT. De vanliga rummen e helt ok, men suiten skulle kosta oss 5k sek per natt =/. Hittills har pojkvännen min totalvägrat. Fan! Kanske dags att ge upp?
Ritz-Carlton verkar ju fint... Och lite billigare iaf. Eller borde vi bara ta en vanlig suite i pyramisas all incl resort? Väldigt billigt, 2000 kr per natt. Villan ligger på 9000, ouch...! Haha, pls baby 70k för en vecka? =). Yah right!! Som han sa, då kan han ju köpa en bil åt mig ist.



Pyramisa


Ritz-Carlton


Royal Savoy - "SemiPrivate" pool


Någon som har ngt annat tips i Sharm El-Sheikh 13-20 juli?
Four Seasons är fullbokat, Sheraton och Hilton har bara dubbelrum =/. I need my suite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0