Snowboard e easy??!

Det ar tidig torsdagsmorgon. Idag ska vi aka till Ski Dubai, tror det ar varldens storsta inomhusbacke. LIte kul, 50 grader utomhus och vi aker brada =).
Det blir jag, sis, pojkvan och tva av hans kompisar. Vi har typ bott tillsammans allihopa i min pojkvans systers lgh sen min syster kom hit. The new crew! Forra veckan var vi pa Wild Wadi tillsammans, nu ar det Skiiii... Vi har proppat de fd skejtarna fulla med videos utav coola bradakare. De blev sjukt och impade och taggade. Tyckte det sag sa latt ut, sa min syrra fick nog av deras skitsnack och visade dem lite filmer pa folk som trillade... Ao, AO AOOOOO sa de. Mindre taggade nu, mohahahaha.



Keep on dreaming boys, u'll NEVER look like this TODAY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0