Inventering

Vad gömmer sig här?



Oh yeah! BADKLÄDER!

1: D&G, Abu Dhabi 2: Lindex, Sthlm


1: Guess, Abu Dhabi 2: Roxy, Manchester 3: Miss Sixty, Munchen
4: Billabong, S:t Lucia, Sydafrika 5: Roxy, Manly Beach, Sydney 6: Guess, Abu Dhabi



1: H&M, Sthlm 2: H&M, Sthlm 3: H&M, Sthlm
4: Lindex, Sthlm + H&M, Sthlm 5: H&M, Sthlm 6: Gina Tricot, Sthlm


Är det bara jag som anar en viss överdrift? Fan. Alltid! Det går inte ens att ursäkta med att jag bor i ett varmt land, vem sjutton behöver 14 olika badkläder???
Nej, det är bara jag som blir lite lollig när jag ser bikinis. Kan inte låta bli. Min underklädeslåda är ännu värre. Provar jag en bikini som passar så följer den med hem. Tur är väl det att de flesta överdelar är för små vs underdelarna som blir för stora. Annars skulle det vara ännu värre...
Varje Londonbesök slutar med ett besök på Bravissimo, en utav de få affärer i världen som säljer min BH-storlek. Kombinationen allting passar med att jag har ett kreditkort och tonårsminnen av att inget passar och när det väl gör det är det way out of budget (500kr+) gör att mitt kreditkort alltid maxar ut i London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0