Godermorgon

Jag har helt vänt på dygnet. Mycket irriterande. Jag sover numera 17-01, pojkvännen 01-08 och syster 10-18. Lixom, när ska vi umgås??? 8 på morgonen i en timme eller så?!

Det är alltid såhär för mig. Jag sover på de skummaste tiderna. Kan aldrig bara vara normal... Jag vill vara normal! Är nog första gången jag tänker det, haha. Jag som aldrig vill vara som alla andra och tom tog jobbet som flygvärdinna delvis för att tiderna var så oregelbundna. Soft tänkte jag, då slipper jag gå upp varje morgon. PALLA! Fick iofs göra just det under 8 v, för så lång var vår utbildning. 14-23 varje dag. Så kanske inte så tidigt ändå!

I höst börjar jag förhoppningsvis på Sorbonne. Då blir det till att gå upp tidigt varje dag, de har närvaroplikt löjligt nog. Vilket seriöst universitet kollar på närvaro ist för kunskap, delaktighet i diskussioner osv??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0